13 Ekim 2010 Çarşamba

Cumhurbaşkanlığı Kupası Bugün

Erkeklerde Cumhurbaşkanlığı Kupası bugün Fenerbahçe Ülker ile Efes Pilsen arasında saat 20:00'de Abdi İpekçi Spor Salonu'nda oynanacak karşılaşma ile sahibini bulacak. İki tarafın maç öncesi basın toplantısındaki görüşleri şu şekildeydi.

Fenerbahçe Ülker Baş Antrenörü Neven Spahija ise, “Öncelikle, Türkiye’de ve böylesi önemli bir takımda görev yapmaktan onur duyduğumu söylemek istiyorum. Ayrıca, Türkiye Basketbol Federasyonu’nu ve Türkiye Milli Takımı’nı, Dünya Şampiyonası’ndaki başarılarından ötürü kutluyorum. Gaziantep’te oynadığımız Spor Toto Türkiye Kupası maçlarından sonra, takımının bu maç için hazır hale geldiğini düşünüyorum. Ancak, koç Perasovic’e de katılıyorum. Bu maç iki takım için de biraz erken. Yine de seyircilere iyi bir basketbol izletmeye çalışacağız” sözleriyle, kupaya verdikleri önemi gösterdi.


Fenerbahçe Ülker’in tecrübeli oyuncusu Ömer Onan da, “Son yıllarda, her kupada, bu iki takımın ismini görüyoruz. Yine Efes Pilsen’le oynayacağız. Bu maçlar, hem salona gelen seyirciler hem de televizyonları başında izleyenler için çok zevkli geçiyordur. Yine aynı şekilde olmasını umuyorum. Hocaların da dediği gibi, henüz herkes için erken. Daha sezon başı. Hazırlık süreçleri bitmiş değil ama Türkiye Kupası, bizim için bir idman oldu. Orada tam takım bulunabildik ve iyi maçlar çıkarttık. Seyircimizin de desteğiyle iyi bir maç çıkartıp, kupayı müzemize götürmek istiyoruz. Tabii ki, Milli Takım’da omuz omuza oynadığımız arkadaşlarımızın da bulunduğu Efes Pilsen’e de başarılar diliyorum” dedi.


Efes Pilsen Baş Antrenörü Velimir Perasovic, “Bu maçın Türk basketbolu için önemini biliyorum. Takımım da buna uygun bir ciddiyetle hazırlanıyor. Bu seviyede bir maç bizim için biraz erken oldu ama umarım iyi bir basketbola oynayacağız” şeklinde görüş bildirdi.

Efes Pilsen’in başarılı oyuncusu Sinan Güler de, “Dünya Şampiyonası sonrasında sezonun açılışı olacak. İki başarılı takımın karşı karşıya gelecek olması heyecan verici. Elimizden gelenin en iyisini yapıp, geçen seneki gibi, bu sene de bu kupayı kazanmak istiyoruz. Fenerbahçe Ülker’e de başarılar” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder