19 Aralık 2010 Pazar

Furkan'dan Mesaj Var...

Furkan Aldemir, Pinar Karsiyaka Spor Kulubu Basketbol Subesi sayfasi araciligiyla saglik durumunu merak edenlere bir mesaj gonderdi. Mesaj su sekilde:

Takımımızın genç yıldızı Furkan Aldemir, sitemize ve sosyal ağ sayfalarımıza gelen yüzlerce mesaja sitemiz aracılığıyla cevap verdi. Oldukça moralli şekilde hastaneden ayrılarak evinde dinlenmeye çekilen Furkan; " Öncelikle maç boyunca bir an olsun desteğini eksik etmeyen taraftarımıza ve ellerinden gelenin en iyisini yapmak adına sahada savaşan takım arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Sakatlığım konusunda Allah'a şükür korktuğumuz kadar önemli bir sorun çıkmadı. Fakat hastaneye geldikten sonra, sakatlığımın ardından herkesin çok üzüldüğünü, maçta alınan galibiyete kimsenin sevinemediğini ve benim için dua ettiklerini öğrendim. Benim için dua eden, geçmiş olsun dileklerini gönderen, merak edip buraya gelen ve beni yalnız bırakmayan tüm taraftarlarımıza sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İnşallah en kısa sürede iyileşerek, parke salonlara, o güzel taraftarın önüne çıkacağım." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder