27 Kasım 2010 Cumartesi

Türk Telekom'da Faruk Akagün Görevden Alındı...

Doğan Haber Ajansı'ndan Ercan Ata'nın haberine göre Türk Telekom'da beklenen oldu ve Faruk Akagün'ün görevine son verildi.

"Beko Basketbol Lig'inde kendi evinde ağırladığı Galatasaray Cafe Crown'a farklı mağlup olduktan sonra “Ben buraya bakan torpili sokarak gelmedim, istifa etmeyeceğim” açıklaması yapan Türk Telekom Basketbol Takımı’nın baş antrenörü Faruk Akagün’ün görevine son verildi.

Türk Telekom basketbol takımında alınan başarısız sonuçlar nedeniyle baş antrenör Faruk Akagün'ün işine son verildi. Türk Telekom yönetimi dün akşam yaptığı yönetim kurulu toplantısında yeni bir antrenörle anlaşana kadar Akagün'ün yerine yardımcısı Gencer Baytimur'u takımın başına getirdi.

Maçın ardından Faruk Akagün şöyle konuşmuştu:Benim kendimi kanıtlamama ihtiyacım yok. Galatasaray’ın son şampiyonluğunda benim ismim var. 2010 yılındayız ama bazı insanlar parayla seyircileri kışkırttı. Ben torpille gelmedim. Cuma namazında iş bağlamadım. Soyunma odasında mafyadan saklanmadım. Yönetim Kurulu isterse işime son verebilir. Profesyonel sözleşmelerle geldik öyle giderim. Taraftar istedi diye gitmem. Bu tezahüratların arkasında kim var herkes biliyor. Maçtan çok bunun arkasında kim var bu konuşulsun. Telekom’un çok değerli bir yönetim kurulu var. Onlar hakkımda bir karar alır. Gidersem örnek bir şekilde profesyonel yollarla giderim. NBA’deki beni tatmin eden işimi bıraktım geldim

Kaynak: Hürriyet Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder