26 Şubat 2011 Cumartesi

Semih'ten Cleveland Yorumu...

Semih süpriz Cleveland takası ile ilgili olarak Ntvspor'a değerlendirmelerde bulundu. Özetle şöyle dedi Semih: "Son anda bir takas oldu. Benim için gerçekten çok hızlı gelişti. Öğrendiğimde biraz üzüldüm çünkü Boston'da kalıp şampiyonluk yüzüğü takmayı düşünüyordum. Hedeflerim vardı. Ben bu takasın haberini daha önceden almıştım, ancak bunların dedikodu olduğunu düşündüm. Cleveland'ın beni çok istediğini öğrendim. Beni almak için herşeyi yapmışlar. Orada eminim ilk 5 başlayarak çok fazla süre alacağım. Yeteneklerimi sergilemek için çok uygun bir ortam olacak".

Gerçekten beklenmedik bir transferdi Semih'in Cleveland'a gidişi. Cleveland'da daha çok süre alacağı kesin. Yine de Boston'da sadece yaptığı antremanlar bile ona düşündüğünden çok şey kazandıracaktı bize göre. En azından 1-2 sene sabredilseydi Celtics'te göstereceği gelişim çok daha farklı olabilirdi Semih'in diye düşünüyoruz.



Celtics ayrıca Kendrick Perkins ve Nate Robinson'ı Oklohama City'ye Jeff Green ve Nenad Krstic karşılığında gönderdi. NBA'de ilk yorumlar Krstic ve Green 'in isabetli transferler olduğu. Ancak yorumcuların da anlam veremediği konu Celtics teknik ekibi ve yönetiminin sezon başından beri Perkins'in sakatlıktan kurtulduktan sonra takıma büyük katkı vereceklerini söylerken sadece 12 maç oynadıktan sonra gönderilmesi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder